úterý 29. března 2011

AZ NAHORU

po dalsich konzultacich jsem si uvedomila ze je treba aby sal, respektive cela budova prochazela od nabrezi  az na vrchol kopce, vznika mi tedy temer 90 metru dlouhy objekt - na jeden sal prilis dlouhy, rozhodla jsem se tedy umistit do nizsi casti mensi sal, na ktery bude navazovat velky a zcela nahore by bylo rozlehle foyer, fungujici jako bar, pripadne prostor pro catering, do ktereho je umoznen vstup jak divakum, tak ucinkujicim. tyto tri hlavni prostory mohou fungovat dohromady i zcela samostatne, z jedne strany pristupne pro divaky, z druhe pro ucinkujici. ac jsem zkousela i jine varianty, toto rozdeleni ucinkujicich a divaku na dve strany od salu se mi zda stale nejlepsi, i z hlediska provozniho.
co se tyce problemu se schodisti - po dalsim neuspesnem vikendu se mi snad poradilo trochu se na podesty vykaslat a najit jiny zpusob propojeni salu, komunikace a obsluznych prostor. prakticky to bude fungovat tak ze primo z sirokeho schodiste - foyer se primo vejde po schody a v prostoru budou umistene bud satny, wc, zazeni, zkusebny apod, podle toho na jake strane (ze strany ucinkujicich lze temito prostory projit do dalsich pod samotnym salem). myslim si ze to je na dobre ceste, ale stale jeste ne hotove (porad mi prijdou nektera mista krkolomna), pokusim se do ctvrtka doladit a take udelat nove vizualizace vnejsku a interieru (pripadne skicy) ze kterych muj zamer bude lepe citelny.

5 komentářů:

  1. takhle je to podle me spatne, rada jak na to: 1/ ve stredni lodi budou jen saly, klidne tri, ale ne foyer 2/foyery jsou dva v bocnich lodich, pod foyery jsou vytahy, a pozarni komunikace 3/ pod saly pokud mozno nic neni, mozna jen technologie, sal podle me bude mit vetsi vysku, nic moc pod nim nezbude 4/ saly musi mit krivku viditelnosti, nebo dostatecnou vysku pro hydraulickou elevaci, objem vzduchu pro akustiku, zazemi pro hudebniky 5/ venkovni perspektiva je bez vyhrad 6/vnitrni perspektiva je mizerna, doplnit vyhled na mesto a orchestr, boky salu dle dohody sitotisk na obkladu z umeleho kamene-geologicke vrstvy,7/jinak velky pokrok, s vyvojem prace jsem spokojen, ph

    OdpovědětVymazat
  2. ..geometrie a jednoduchost rezu je dobra, system schodist take, jen je nutne trochu prehazet mistnosti, v prvni rade je rovnez potreba nastudovat jeviste a hlediste u hudebnich salu, ph

    OdpovědětVymazat
  3. ..je to napor, ale vydrzel bych, pak uz to pujde snadno, ph

    OdpovědětVymazat
  4. prosim o vymazani grafickeho podkladu u stranky (odlesky-puntiky), dekuji, pe

    OdpovědětVymazat
  5. podklad vymazan.
    Diky za rady, vlastne se vsim souhlasim, akorat se mi to zase zamotava. Centralni osa by asi mela zustat zachovana jako sal, a foyer z obou stran jsou taky logicke, ackoliv si myslim ze by bylo jednodussi ty provozy rozdelit napravo a nalevo, prijde mi totiz ze se ztrati ten prostor pro setkani ucinkujicich a navstevniku, co vznikl nahore.
    Taky ted nevim kam mam umistit prostory pro ucinkujici, jelikoz je na ne potreba dost plochy a provoz je nutne oddelit od provozu navstevniku. Mozna by sel udelat sal az ve vetsi vysce a spodni vstup by byl tedy az napr. v prvni ctvrtine vnejsiho schodiste, pod nim by byl prostor pro ucinkujici se vstupem od silnice.
    Dalsi vec kterou porad resim jsou podesty, pokud bych chtela aby se z nich vstupovalo do salu, musi byt i na schodistovych foyer a tim pak dostavam v hmote zuby, ktere nevim jestli jsou uplne dobre (jsou videt v predchozich rezech), vstupy by se daly vsak vyresit tim co jsem navrhla minule - vykusy do schodiste, prijdou mi jako dobre reseni jak odpocinkove plochy, ktera je v tak dlouhem schodisti proste potrebna, tak vstupu, aniz by doslo k naruseni plynulosti schodiste. Byly by pouzitelne jak do salu tak do foyer, dal by se v nich udelat i satna nebo bar, ktery ted vlastne take nema misto, kdyz zmizi horni rovna plocha pod vstupem...
    Vim ze je to porad okecavani toho sameho, a ze na to neni cas. Zkusim pridat obrazky a do ctvrtka se uz rozhodnout jak.

    OdpovědětVymazat